Buna Roxana,

as zice, sper ca nu te superi: hop si Ad Astra! La doua
saptamini "dupa" :) Voi reactionati intodeauna "dupa"?

Ai fost in sala "simpozionului" (ala cu tinerii in invatamint) cind
i-am cerut (citeste tipat) d-lui Dumitrache demisia din functia de
presedinte CNCIS pentru dezastru politic al sutelor de mii de dolari
pe care  si i-au tras mari lideri politico-universitari.

Era acum doua saptamini! Atunci nu te-ai solidarizat cu mine :) M-am
intristat. Mai mult mesajul in care spuneam un memo al interventiei
mele a fost cenzurat pe pe site-ul AA. El se gaseste doar pe forumul
MEC.

Acum Mircea Miclea l-a numit pe domnul Dumitrache intr-un nou "Mare
(si incintator) consiliu" de reforma a cercetarii.

Voi, Ad Astra, de ce nu nominalizati persoane in Komunikt?

Am citit simbata la "Cotidianul" o alta scrisoare de amor a unui
domn C. Popovici (asta cine mai este si cind a devenit
revolutionar? :) ) in care si el cu FAR-ul protesteaza: ei zic insa
si numele domnului Dumitrache.

Ma oferisem ca la urmatorul vostru simpozion fara_sticle_pe_masa (la
care AA e co-organizator) sa vorbesc despre:

"Cine ne evalueaza cercetarea?"

Inca nu mi-ati dat raspuns. Il acceptati ori what? Va asigur ca va
fi cea mai precisa executie, cu foarte mult singe rece, la opera
golflabila a unor mari lideri politico-academici.

So, acceptati asta sau nu?

> Va supun atentiei urmatorul document.
> Cele bune, Roxana Bojariu.
>
> =====================================================
> Pozitia Ad Astra in raport cu infiintarea Comitetului pentru
> elaborarea metodologiei de evaluare a institutiilor de cercetare
din
> Romania
>
> Domnule Ministru,
>
> Considerăm binevenită intenția Ministerului Educației și
Cercetării,
> [...]
> revigorarea cercetării din Romania și pentru sincronizarea
acesteia
> cu cercetarea europeană.
>
> Cercetarea din universități a fost evaluată de Consiliul National
al
> Cercetarii Stiintifice in Invatamantul Superior(CNCSIS) după
> criterii proprii, radical diferite de criteriile recunoscute pe
plan
> internațional. Evaluări similare la nivelul institutelor Academiei
> Române și Institutelor Naționale de Cercetare-Dezvoltare au avut
> doar un scop limitat. Recent, Asociația Ad Astra a dat
publicității
> [...]
> direct sau prin instituțiile în fruntea cărora s-au aflat.
> Asociația Ad Astra susține în continuare necesitatea înnoirii
> comisiilor responsabile cu elaborarea și aplicarea strategiei
> reformei cercetării din România. Prezența evaluatorilor externi în
> acest proces este o pârghie absolut necesară în momentul de față,
> pentru redresarea cercetării românești.
>
> Cercetarea științifică din România se află într-o situație
critică.
> În aceste condiții, Asociatia Ad Astra cere ca metodologia de
> evaluare care va fi elaborată să fie supusă analizei
cercetătorilor

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM