--- psychexxl <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Mai arunc o manusa si va
> propun o singura valoare, scrisa cu litere "de
> foc"... ca sa zic asa, pe mai toate documentele
> europene. Ea se cheama TOLERANTA... si-mi pare rau
> sa vad ca e relativ straina multor persoane care
> scriu aici. Rectific, nu persoanelor, ci mesajelor
> acestora.

Toleranta, draga psychexxl, nu trebuie conceputa ca un
vector infinit. Altfel spus, nu trebuie tolerat totul.
Daca am face astea am sfarsi prin a tolera si hotia,
si crima. De acord? Toleranta e buna daca e insotita
de discernamant, de un sistem de valori, de puncte de
sprijin, care trebuie formulate cu grija si raportate,
zic eu, la traditie. Altfel, scuza-ma, halucinatoriu
vorbind, io as putea sa te injur de mama si tu ar
trebui sa ma tolerezi, nu?

> Revenind la Gabriel Andreescu: problema pe care
> incep s-o vad cu mare tristete mi se pare foarte
> grava.

Gabriel Andreescu e un ageamiu care vorbeste vorbe. E
tolerat, fireste, dar trebuie ca cineva sa-si spuna in
fatza ca e un tampit si sa-l trimita la studiu...

> Imi
> cer scuze inca o data (vedeti ca sunt o persoana
> umila) ca nu am urmarit de la inceput povestea si nu
> stiu care e de fapt "marul discordiei" (iertata
> fie-mi si aducerea in discutie a fructului care
> aminteste de pacatul originar, sper sa nu fiu
> acuzata de oarece blasfemii pe chestia asta).

Blasfemie? :-) Atunci Biblia insasi ar fi
blasfemiatorie...

> Nu
> stiu deci care este "institutia atacata in numele
> unei fundatii finantate de UE", insa din cate stiu
> eu APADOR nu este finantata IN EXCLUSIVITATE de UE
> si oricum Delegatia este foarte riguroasa in a
> mentiona pe toate chestiile pe care le finanteaza ca
> "aceasta nu reprezinta pozitia oficiala a Uniunii
> Europene". Asta apropo de legatura dintre Andreescu,
> yoga, Bivolaru si UE. Cat despre faptul ca, atunci
> cand APADOR semnaleaza o neregula asupra unei alte
> institutii si TOT APADOR este acuzata ca nu-i
> echidistanta politic, religios ori ideologic...
> [...]

Acolo une exista niste atacuri la adresa
crestinismului, acestea trebuie demontate cu grija. Si
nu, draga psychexxl, nu exista o distanta absoluta
intre act si cel care il duce la indeplinire.

> P.S. scurt
> Apropo tot de TOLERANTA... ma surprinde destul de
> neplacut toleranta manifestata fata de acel asistent
> universitar (nici n-am vrut sa-i retin numele)
> care-si indemna studentii la exterminarea "rasei
> impure"...

Dupa stirea mea acel profesor n-a avut posibilitatea
sa se dezvinovateasca, presa (inclusiv cea
internationala) a preluat scurt acuzatiile, fara drept
la replica - fara nimic. Miroase a vanatoare de
vrajitoare... Tare-mi place la un scandal sa ascult
amandoua partile, dar se pare ca va fi din ce in ce
mai greu in societatea noastra "toleranta"

Cat despre conceptul pe care-l invoci, sa inteleg ca
l-ai fi vrut la spatii verzi, ca sa "triumfe
dreptatea"?

> P.P.S. si mai scurt
> Si va rog frumos dragi reprezentanti ai sexului
> masculin, taiati nevasta de pe lista idolilor.
> Averea da, masinile, yin si yang, Budha, tenisii lui
> Michael Jordan (ca Michael Jackson nu stiu daca avea
> tenisi) etc... chiar FEMEIA, daca vreti neaparat...
> Dar in momentul in care orice femeie, chiar si
> Shakira sau Claudia Schieffer devine nevasta ea nu
> mai e idol... cel mult un fel de preoteasa a unor
> idoli care se cheama sarmale, ciorba de burta sau
> cozonaci...
> parerea mea

:-) Ma bucur ca-ti cunosc parerea. E un privilegiu...

Toate cele bune,
Radu Iliescu

'Jewels are stones, but cannot be found everywhere; the sandal tree is a tree,
but does not grow in every forest; as there are many elephants, but only one
king elephant, so there are human beings all over the world, but the real human
being is rarely to be found.' (a sanskrit poet)

http://us.click.yahoo.com/EHLuJD/.WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM