Ei, poftim!  N-are voie omul sa lipseasca vreo doua saptamani, ca la
intoarcere isi gaseste casuta postala plina cu tot soiul de spam semnat de
un "maestru"...

Pai mai, "maestre", mai (vorba lui nea Tomita, saracu'), de unde pana unde
ai inventat toate aiurelile pe care le debitezi?  I-auzi aici:

> Statistica umblatorilor pe net zice ca ti-as putea fi tata.

Pai tot statistica la care te referi spune ca ai fi terminat facultatea in
1977, adica cu 3 ani mai devreme decat mine.  Asa ca, mai "maestre", in caz
ca nu ai ramas repetent vreo 20 de ani, nu prea vad cum as putea sa-ti dau
dreptate :-)  Sau poate ai fost atat de precoc, perspicac si eficac (sic!)
incat sa ma concepi pe la 2 ani si 3 luni.  In cazul asta, felicitari!  Te
pomenesti ca esti trecut in Guiness Book si nici n-am stiut...

Lasand gluma la o parte, fereasca Dumnezeu de asa un tata... :-(

> Din pacate matale nu poti beneficia de oferta promotionala ca esti ONG.

He, he!  Am ajuns si ONG...  Pai mai, "maestre", mai, de unde si pana unde
scoti atatea prostii?  Daca tot zici ca sunt ONG, macar zi-mi si mie ce ONG
sunt, ca sa stiu si eu :-)

> Daca erai baiet bun si muncitor la STAT capatai acces gratuit.

Cu rusine trebuie sa recunosc, mai, "maestre", mai, ca nu sunt "baiet bun si
muncitor la STAT", ci un profitor care munceste la un "privat"... :-)

Mai "maestre", mai, fa-ti temele inainte sa te ia gura (mana) pe dinainte si
sa te-apuci sa inventezi tot soiul de aiureli.  Sau mai bine, las-o moarta!

Vali

http://us.click.yahoo.com/EHLuJD/.WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM