Re: Re: Obiectiv - Normal, nu-i nici o problema (dlui Gane)

Limba tiganeasca este o limba aparte care nu are nimica comun cu limba
romana, insa tiganii, sau rromii daca doriti, folosesc in uzul zilnic o
limba romaneasca stalcita cu expresii foarte vulgare care au patruns intr-o
anumita societate care s-a dezvoltat odata cu venirea comunistilor la
putere, oameni din anumite paturi care s-au ridicat prin violenta statala
luamd conducerea statului cu ajutorul hoardelor din rasarit. Toate aceste
persoana au venit din aceasta patura sociala cu limba si obiceiurile lor, ca
s-au invatat oarecum pe parcurs, este alta problema, dar vulgaritatea in
limba si comportament a ramas. Vor mai trece poate doua generatii pana se
vor ridica si ei la un nivel mai inalt, dar pana atunci sunt ce ce sunt si
asa cum sunt. A constata aceasta nu are nimica deaface cu rasism. Exista o
patura tiganeasca ridicata, cu oameni care au invatat si s-au civilizat, dar
foarte putini.
GGane

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM