Codruta multumesc pentru mesaj. Si mie imi sunt dragi
cei de la agentia Socrates si de acolo, din cate stiuu
eu, vin banii, bine, uneori mai intarzie dar vin pana
la urma. Sincer mi-ar placea ca doamna Lia sa se poata
dezvinovati punctual. E-mailul lui Stefano pare foarte
documentat si clar. De altfel i-am cerut sa ne spuna
ce parere au avut participantii din alte tari despre
ce spune el ca a patit si sa ne dea mailurile lor sa
ii putem intreba si pe ei.
Viorel.

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM

http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/unulasuta.php
> ***
>

> Yahoo! Groups Links
>

>     [EMAIL PROTECTED]

How much free photo storage do you get? Store your holiday
snaps for FREE with Yahoo! Photos http://uk.photos.yahoo.com

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/FHLuJD/_WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM