Quote: "In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Mihai Zodian"
 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:...

"Pana acum, nu am vazut decat afirmatii contradictorii, argumente
superficiale, confuzii, accentuarea unor detalii irelevante,
incercari de a schimba subiectul, argumente la persoana samd. Sunt
convins ca, daca va veni, raspunsul imi va confirma concluziile."

Q.E.D. (ce aveti cu notitele astea de curs, aveam bursa de merit, nu-
mi trebuiau notite...).

Again, discutiile ar trebui sa se refere la subiecte, nu la persoane,
asa cum din nou observ ca procedati cand ramanetri fara argumente in
majoritatea dezbaterilor la care luati parte.

http://www.paulnoll.com/China/Teach/debate-advice.html.

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "dan_d_n" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> [...]
> are "anonim"/"celebru"?Cum cred ca nu tinem "discursuri" ci doar
> discutam, nu vad ce legatura are Ohio;)...

> Nu ma vazut asta, doar daca nu cumva statutul de student exprimat
de
> chiar persoana aflata in dialog, adica dumneata care scriai ca faci
> un master, insemna contestare, lucru de care ma indoiesc profund...

> Era vorba si de impunerea unor limite de a nu da interlocutorilor
> peste degete atunci cand adauga ceva pe subiecte adiacente.Punerea
> la punct la modul "discutia era NUMAI despre" stopeaza dialogul...

considerate "bizantine"si

> Nu am vazut nici o regula care sa impuna o discutie stricta
> despre "bratieni ca modernisti limitati".Nici nu era vreun topic pe
> linia asta.Ai spus ca sunt modernisti dar cu limite si eu am
> intrebat firesc cum arata sau daca exista modernisti fara limite?
> In acest context este destul de relevanta comparatia dintre
Bratieni