--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Vali \(Gmail\)"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Nu, nu, nici pomeneala!  Il gasiti pe Dan la
> Macar acum stim cu cine stam de vorba :-)
>
> Vali

Sigur? Intr-adevar nu sunt asa "celebru", ce sa facem deh, ca dumneata
care intri pe diverse grupuri de comunitati americane unde te "afirmi"
la plecare numind pe toti membrii frustrati...

:))Caldura mare la Romania si lipsa de ocupatie pe masura, ca
intotdeauna la unii;)...Ia sa vedem, ma gasesti si la:
http://www.polytechnique.fr/?