Pai e deja privatizat(cu exceptia celui de 12 clase)!
Cestiunea e ca recunoasterea "de jure" ar da rau
"realitatii" de facto (sint si la stat, si la
butique-ul meu de invatamint,nici cald nici rece)si
oii blinde din invatamint care suge la doua vaci.

--- Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> --- Adrian Popescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>
> > cum dracu sa privatizam invatamantul?
> > nicaieri in lume nu exista asa ceva...

"Damn the torpedoes! Full speed ahead!" Adm. David Glasgow Farragut,Mobile Bay
Hero

"A Nation expects to be ignorant and free in a state of civilization, it
expects what never was and never will be... " -- Thomas Jefferson

"Emancipate yourselves from mental slavery;None but ourselves can free our
minds." Bob Marley- Redemption song

"To humanity, which at times appears lost and dominated by the power of evil,
of selfishness and fear, the Lord resurrected offers as a gift his forgiving
love, reconciles and reopens the spirit to hope."JPII

http://uk.messenger.yahoo.com

*** sustineti [romania_eu_list] prin 1% din impozitul pe 2005 -
detalii la http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/unulasuta.php ***

Yahoo! Groups Links