Sent: Thursday, July 21, 2005 16:23
Subject: [romania_eu_list] Re: Presedintele Basescu: "E un sezon ploios"

Oare ar fi avut un impact mai bun o atitudine mai
putin constructiva, dar conforma celei prezentate de
media?

Presedintele a incercat sa INCURAJEZE populatia si nu
vad ce rost ar fi avut sa continue sirul lamentarilor
pe tema inundatiilor, prezentate, din pacate, cu prea
mult accent pe suferinta oamenilor. Poate ca unii
aveau nevoie de astfel de atitudine....

Carmen Patrut

--- Florin Rapan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> 15 morti, imagini socante cu case luate de ape,
> oameni disperati de
> la tara, saraci, care au pierdut putinul ce il
> aveau, implorind
> ajutor.
>
> Dupa o saptamina in care nu a dat nici o declaratie
> despre situatia
> dramatica din Romania, Presedintele Romaniei
> declara: "E un sezon
> ploios", "Sa iesim din starea de isterie
> nationala...", "La ziua mea
> vreau sã vin aici sã beau un sprit".

http://www.yahoo.com/r/hs

American politics Dvd region free Region free dvd player
Region

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui