Ar merita cred sa inventariem cronologic pe intreaga
perioada a unui an datele la care au loc in tara
vestite targuri, festivaluri, zile ale oraselor, incat
daca faci o excursie (cu sau fara straini), sa poti
folosi aceste prilejuri si sa nu fii surprins
nepregatit. De exemplu Zilele Iasilor au loc anual
imediat in saptamana urmatoare Zilelor Eminescu (15
iunie) anul acesta intre 20-26 iunie.

http://infoblogro.blogspot.com/
http://www.normalaiasi.timbru.com/