From: "Mircea POPESCU" <[EMAIL PROTECTED]>

> Si are deja doua concedii pe an? Cred ca nu te "oftica" numai pe tine,
> ci pe orice angajat american care are 10 (ZECE) zile lucratoare pe an
> in primii 5 ani ;-)

Nu stiu daca are doua "concedii", sau daca isi ia ceva gen "recuperari" sau
cum face - cert e ca de 2 ori pe an imi trimite poze "ofticante" de prin
loc'shoare faine (din care cica tocmai s-a intors) - si in care arata din ce
in ce mai "rotunjor" ;))
(UPS! sper ca n-are timp sa citeasca mesajele, stiu ca e pe lista - dar e in
concediu acum :)))

> E de citit "Europolis" de Jean Bart, pentru a intelege mentalitate unor
> emigranti care se intorc "invingatori" acasa. Romanul a fost ecranizat
> prin '60 sub numele "Porto Franco".

Sa scotocesc prin biblioteca mamei ;) - a mea, vad ca mai nou se umple de cu
totul alte lucruri (Derrida, Douglas Adams, Bruckner si.... Irina
Oberlander-Tarnoveanu ;)

Oricum, amicul meu n-are NICI o intentie sa se intoarca ...

Codruta

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091