Chestia e ca m-am uitat pe link-urile pe care mi le-au dat unii "listasi" si, in genaral, am vazut conditii intre tarile membre si, pentru cele ne-membre, ceva destul de general dar care NU se referea la restrictionare in sensul in care apare in legea noastra! Se refera la "persoane care au avut probleme in statele membre" sau care au avut probleme cu legea astfel incat sa fie "potential periculoase" - precum si la controlul unor bagaje si mijloace de transport, astfel incat sa se previna traficul de droguri samd...

Mai e un "extras din Conventie" pe site-ul guvro
unde e o (probabil) traducere a unui document din 85 (pe cand eu stiu ca documentul a fost ratificat de statele membre in 95, intr-o varianta modificata) si unde veti remarca, ref. la "scopul si durata vizitei" expresia "daca este cazul"!

Ori, din cate reiese, stimabilu nost' Min. de Interne, ce face? Ca sa nu-si bata capu prea tare angajatii sai (ca poate se aude ceva ecou, daca-si bat capetele) considera ca "este cazul" cu TOTI cetatenii Romaniei!!!

Caldura mare, monsher!

Daca e vreun angajat al MI pe lista, il / o rog sa le aminteasca colegilor ca, indeobste, in UE, "fax" este considerat aparatul ala, pe care vin documente CONFORME CU ORIGINALUL si ca intre timp s-a inventat si formatul .pdf, in care vin invitatii scanate (ca de AIA exista Internet) - si NU scula aia pe care o iei supt bratz acasa, sa se holbeze musafirii la ea, ca esti baiat de baiat daca o tzii pe masa din sufragerie!!! Deci, de UNDE le-a k**at mintea ideea cu "invitatie in original cu traducere autorizata"? Ca le e lene la politistii de frontiera sa invete engleza? Pai, sa-i SCHIMBE, domne, daca nu-s in stare de un minimum care sa-i ajute sa-si faca meseria!!! Ca io (si poate si voi) crezusem ca acu' 15 ani romanii isi manifestasera SI dorinta sa scape de aia care isi faceau meseria exclusiv pe baza de pulan!!!

Ashaaaa... pentru membrii listei: sa va spun ce-am patzit exact acu' o saptamana, cand mi s-a pus mie pata, asha! de-a naibii! si in ciuda lu' Blaga si-a lu' Scheele (si-a altora) ca vreau sa-mi petrec week-end-ul la Salzburg:

- la frontiera romana, vine un politist, se holbeaza indelung la pasaportul meu, il rasfoieste, iar se holbeaza, scrie ceva pe o hartie si mi-l da zicand sa-l pastrez asa pentru colegu', care o sa vina cu o stampila! ok, adorm, ca de obicei, peste 15 min. vine colegu', se holbeaza si el, rasfoieste, pune o stampila pe foaie si alta in pasaport, ia foaia si ma lasa sa dorm in continuare! Evident, daca treaba asta s-a facut cu toti pasagerii, nu te mai miri ca trenurile au vesnic intarziere!!!
- la frontiera austriaca, vin doi tipi, unul ia pasaportul, zice numele meu de familie si data nasterii, celalalt butoneaza la laptop, zice "gut!", primul imi pune stampila pe pasaport... totul a durat max. 1 minut! Imi zambesc dragut, imi multumesc, le multumesc si eu... ei pleaca, eu ma uit la peisaj in continuare... :)

CARE e motivul pentru care, desi s-au cheltuit o GRAMADA de bani cu "securizarea frontierelor", ai nostri n-au laptop? si o baza de date? Le e lene sa invete sa butoneze? Le tin sefii pe birou, ca "dau bine la public"? Le-or fi dus pe la copii, pe-acasa, sa joace "doom" sau "RedAlert"??? Ca doar NU trebuie cine stie cate laptops pentru cate puncte de frontiera avem!!! Sau poate nu vrem sa dam banii pentru o aplicatie occidentala de baza (comuna!) de date? trebuie musai vreun "contract preferential"???

Sau e mai comod sa ne ia pe toti de
SACÃÃÃÃÃÃÃRS!!!!!!!!!!!!!

Codruta !

p.s. apropo si de ãia 100 EUR / zi: cu niste maruntzisuri pe care le-am cumparat, cu tot, povestea cu week-endul la Salzburg (minus drumul in sine) m-a costat 80 EUR!!! - vizitarea cetatii, mancat bine, baut bine (simtit SUPER!!!) berile de la Budapesta (unde LancHid se transforma in week-end in "pod pietonal") samd.!!!
Cred ca puteam sa scap chiar MULT mai ieftin!

From: psychexxl

Acuma Blaga face si el ce-a vazut la seful lui care s-a jucat o saptamana de-a "da demisia ia demisia" (irevocabil de fiecare data) si o baga si-o scoate cum poate (ordonanta adica).
Cat despre oamenii de afaceri... intamplator l-am auzit pe acelasi Blaga spunand ieri pe teveu ca "nu trebuie sa consideram orice chioscar om de afaceri". Adica de ce? E vreo definitie conform careia o persoana este "om de afaceri" doar de la o anumita cifra de afaceri in sus? Adica vecinul meu care se chinuie de 10 ani cu o biata librarie nu-i om de afaceri? Oameni de afaceri sunt doar alde Iacubov, Tcaciuc, evetual fratii Camataru ca tot afaceri fac si aia, nu?
Problema e, draga Codruta si draga lista, ca de vreo 15 ani suntem luati de fraieri pe fatza (inainte eram luati de fraieri ceva mai discret parca...) si la IQ-ul meu masurat recent chestia asta incepe sa ma enerveze.

Then she'll be a true love of mine"
www.sustrain.info

American politics Dvd region free Region free dvd player
Region