Marturisesc ca numai odata l-am auzit pe Basescu si asta in timpul alegerilor,vorbind de cei 6.000.000 de romansi din diaspora.
L-am intrebat despre cei 10.000.000 de romani deoarece avema proaspat in mimte acuzatiile ce i se aduceau si in plus aveam eu nevoie sa-i storc acea marturisire, vroiam intr-un fel sa obtin o promisiune ,si am reusit .
Voi fi prezent la San Francisco unde ii voi aminti de discutia avuta cu putin timp inainte si unde nu va mai putea ocoli adevarul , afirmatiile lui vor fi asemanatoare cu promulgarea unui adevar de netagatuit.
Vor fi probleme, probleme de dreept international,ce va zice Voronin sau cei de la Budapesta , cand Basescu se va declara si Presedintele romanilor din Basarabia, populatie majoritara romaneasca.
Cu ocazia vizitei lui Basescu la San Francisco se iveste posibilitatea unui dialog unic in felul lui, deoarece multe din problemele abordate de noi via internet pot fi aduse public si discutate fata la fata.
Neculai Popa

Dvd region free American politics Region free dvd player