>     Domnului Popescu i s-a cerut sa dovedeasca

N-am inteles de ce domnul Popescu ar trebui sa se dezvinovateasca.
Este criminal, a compromis sansele Romaniei, a inselat, ce-a facut?
Hai ca sunt chiar curios sa aflu, care-i crima lui. Doar ca nu se
aliniaza unei gandiri colective?

Popescu a mai publicat pe ici pe colo prin presa din tara, Basarabia
sau diaspora cateva zeci de articole critice, analize sau opinii
referitoare la diverse aspecte ale societatii romanesti, in timp ce
altii au stat si continua sa stea pe margine criticandu-i pe altii
prin cafenelele internetului pentru neputintele proprii.

Domnule Popa, din cate stiu il cunoasteti pe acest individ, pe
fatzarnicul si oportunistul Popescu de peste 10 ani si ati colaborat
cu el in tandem. Oare o singura data am discutat ca de pe pozitia de
oficial a unei organizatii non-profit americane - deoarece asta este
CMR - nu se poate lua parte la luptele politice, inclusiv din
Romania? Il inteleg pe dl. Gane care nu a inteles nimic din acest CMR
si care isi exprima frustrarile si ideile gresite pe care si le-a
format pe unde apuca, dar oare dumneavoastra, chiar dupa ce vi s-a
explicat care sunt repercusiunile asupra acestui gen de organizatii
(Art.501-c) daca se implica in politica, nu ati inteles care trebuie
sa fie atitudinea oficiala si a oficialilor organizatiei? Cum veti
conduce CMR, acum cand sunteti secretar general? Prin partizanat
politic?

Astazi va este rusine de relatia cu Popescu si-l indemnati sa-si tina
gura. Oare cum de v-ati dat seama abia acum ca ati avut langa
dumneavoastra o hahalera si un om de nimic? Sau nimeni nu-i profet in
tara lui?

Si iata-l si pe domnul Sebastian Alexandru, foarte nemultumit, cerand
socoteala autorului unui articol, ca acesta n-a proferat injuraturi
ca la usa cortului, atunci cand si-a spus parerea despre o situatie
de interes national. Oare acesta este nivelul sau de intelegere, oare
acesta este nivelul intelectualului roman?

Am raspuns acestor doua mesaje, doar pentru a sublinia ca politica de
dezbinare si intoleranta care continua sa fie cultivata in Romania si
de actualul regim, se rasfrange negativ in intreaga societate
romaneasca. Iar aceste reactii ale domnului Popa, sau Sebastian care
cer socoteala sau cer reducerea la tacere a celor care nu gandesc ca
ei, sunt mostre tipice pentru ce inseamna lipsa de deschidere si de
atitudine democrata.
Domnilor, nu asa se realizeaza unitatea romaneasca.

Mircea Popescu

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/VpgUKB/pzNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM