eurocultura wrote:

> Datele mentionate de dl. Valentin Grigore se gasesc la grefa judecatoriei,
> unde
> a fost înregistrata/înscrisa organizatia în Registrul asociatiilor si
> fundatiilor.
>
> Întru-cât activitatea judecatoriilor, adica sentintele judecatoresti, sunt
> publice,
> informatiile ca:  "  statutul, lista cu membrii fondatori, lista nominala a
> membrilor
> Consiliului de Conducere, lista cu membrii organizatiei..." sunt publice si
> ori
> [...]

Stiti cumva care este prevederea legala prin care documentele respective
pentru faptul ca se afla la dosar sunt implicit si accesibile
publicului? Ca in mod normal daca ma duc la arhiva unei instante si cer
sa vad un anumit dosar sau cer o copie de pe un inscris aflat la acel
dosar mi se cere sa dovedesc ca sunt parte in acel dosar sau sunt
mandatar sau avocat sau am alta calitate care imi da dreptul de acces la
acel dosar... Faptul ca Registrul ONG este public si ca in el se preiau
mai multe informatii din actele de la dosar (statut, act constitutiv,
lista de membri etc.) nu inseamna automat ca si documentele care stau la
baza inscrierilor respective in registru sunt publice asa cum s-ar putea
crede din mailul Dvs.
Deci ce act normativ s-ar putea invoca pentru a vedea un statut sau act
constitutiv sau alt act de la dosarul de dobandire a personalitatii
juridice sau a modificarii actelor constitutive ale unui ONG?

Curios,

Radu Mititean
CCN

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12h6fbdle/M=362329.6886306.7839369.3040540/D=groups/S=1705239633:TM/Y=YAHOO/EXP=1124758865/A=2894321/R=0/SIG=11dvsfulr/*http://youthnoise.com/page.php?page_id=1992
">Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!</a>.</font>