In a message dated 25.08.2005 16:18:56 Pacific Daylight Time, [EMAIL PROTECTED] writes:

Subj:[romania_eu_list] Re: cati voteaza ?/Pentru dl Popescu
Date:25.08.2005 16:18:56 Pacific Daylight Time
From:[EMAIL PROTECTED]
Reply-to:romania_eu_list@yahoogroups.com
To:romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent from the Internet

> Popescu daca se spune ca a fost si este omul PSD-ului in cercurile
romanilor de pretutindeni, este asta o insulta ? si daca se spune ca
acest CMR a fost grupul de propaganda a PSD-ului si o oficina de facut
afaceri cu Romania prin PSD este si asta o suparare
=========
Raspuns:
Sunt doar aberatii ale unor minti bolnave.

   Nu este o insulta a fi omul PSD-ului, multi romani simpatizeaza cu PSD este problema fiecarui in parte.
   Situatia noastra este cu toul alta:
    Sunteti sau nu sunteti omul PSD-ului si daca nu , spuneti,NU, iar daca DA......
    Din nou folfositi diversiunea, fugiti de adevar,pozati in victima.
   Neculai Popa

Dvd region free American politics Region free dvd player

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui