Sent: Monday, August 29, 2005 11:36 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] BBC:'Olli Rehn cere menþinerea ritmului reformelor'

----- Original Message -----

Olli Rehn cere menþinerea ritmului reformelor
Într-o scrisoare adresatã ambasadorilor români cu ocazia reuniunii
anuale a acestora de la Bucureºti, comisarul european pentru
extindere a subliniat din nou cã România trebuie sã menþinã un ritm
ridicat al reformelor, dacã vrea ca aderarea sa la Uniunea Europeanã
sã nu fie amânatã cu un an.

Olie sa isi bage unde vrea el cererile UE !
Sau sa i le dea lui Geoana si Nastase post mortem !

Dupa ce ani de zile UE venea tunand si fulgerand (a se vedea celebra "Baroana"), si pleca zambind si aducandu-ne elogii,
(si cu sacosele pline) sa se duca UE sa ceara socotele criminalilor din  PSD care au vandut Romania si nu au facut nimic pentru integrare !

Cu stima,
Dicu-Sava Ccristian