Dragi colisteni (inclusiv Dicu-Sava Cristian)

Pentru inceput lamuriti-ma si pe mine cu o chestie: de ce majoritatea
schimburilor de pareri pe aceasta lista trebuie sa fie jignitoare, pe un ton
dur etc.?
De ce nu se poate conversa civilizat si deschis la minte? Poate asa isi
descarca nervii unele persoane de pe lista? Poate imi dati dvs un raspuns,
in orice caz o inteleg pe Codruta ca nu mai citeste mailuril scrise de DSC

Stimate domn,
Nu stiu cum sunteti dumneavoastra, dar eu m-am saturat de "fitile",
"generalizari", si "bombe jurnalistice" copiate si postate pe grup.
Daca dumneavoastre acceptati chesti de genul "sovinism visceral al
romanilor" in general, este treaba dumneavoastra, eu nu le accept
si NU tac !
Cat despre doamna din codrul des, cu regret, dar o persoana care isi
explrima sentimentele prin interjectii, onomatopee, si NUMAI trei randuri
alaturi de pagini intregi de copy-paste din presa, este cu toate bunele sale
intentii posibile, o persoana cu dizabilitati.
Macar in ceea ce priveste exprimarea.
In rest doamna, ing. geolog, priceputa de la legislatie, la fizaca atomica
si pana le ecologie, a dat deja dovada pe lista ca habar nu are ce este si
cum se face un studiu geologig la .... un bloc. Adica habar nu are de
meseria de baza ! De restul ...
Eu am avut macar bunul simt sa nu o intreb ce este un prag de masa atomica
cand se ofusca apropo de centrale atomice !
In aceste conditii este normal sa ma evite, ca sa nu fiu obligat se demasc
zilnic imostura !

Ce sa facem d-le DSC nu sunt perfect ca dvs. si se pare ca debitez
enormitati din cand in cand.

Domnule Zoltan, diferenta intre "sunt probleme la integrarea personelor cu
dizabilitati in procesul economic din xx motive" si
"Din pacate firmele au o portita care le permite sa nu angajeze persoane cu
dizabilitati." este dupa parerea mea enorma.
Ea cuprinde o acuza GENERALIZATA la adresa tuturor firmelor din Romania.
Asta se chama enormitate si lipsa de jena.
Este exact genul de discurs hitlerist : Toti jidanii sunt de vina de
prabusirea economica a Germaniei" !
Este exact ce fac o serie de colisteni acuzand mase de oamnei in loc de
persoane !
Si o fac pentru ca in primul rand nu au "cohones", si in al doilea pentru ca
nu ii intereseaza sa tragerea la raspundere a vinovatilor.
Ii intereseaza doar crearea admosferei de disconfort si inducerea
sentimentului de vinovatie in "masa" ca sa le fie lor bine !

Cati angajati aveti dvs? sub 75? Atunci nu trebuie sa angajati nici o
persoana cu dizabilitati. (legea de altfel nu se refera la persoane doar cu
dizabilitati intelectuale). Mai cititi legea inainte sa faceti pe desteptu'

1. Cati angajati am eu, char nu este treaba dumneavoastra. :)))
2. Discutia era (repet a "n-a" oara) despre persoane cu dizabilitati
intelectuale si acuzatia ca folosesc "portite"
ca sa nu angajez programatori sau arhitecti cu "dizabilitati intelectuale".
3. Amicul meu Lotzi, la chestia cu "desteptu" zicea intodeauna ceva despre
"bosomeg antilop foso"
(scuze pentru transcrierea fonetica)
Catr despre "destept" in materie de legislatie am placuta sarcina de a va
anunta ca eu daca nu citesc, macar frunzaresc, TOT ce apare in Monitorul
Oficial, zilnic. Ce sa fac sunt apropitar de site de legislatie. :))))))

<Cu alte cuvinte, din ce afirmi domnia ta eu sunt un criminal ca nu am facut
firma de "spalat trotuare" ca sa fiu obligat sa angajez
<si persoane cu deficiente.
Nu stiu ce mail ati citi, sau ce ati inteles din comunicatul de presa, eu
stiu ca nu am afirmat nici unde ca ati fi un criminal.
Pot sa zic ca sunteti rautacios, va place sa jigniti si aveti impresia ca va
pricepeti la toate, dar de criminal nu stiu sa fiti

Nu ati afirmat direct stimate domn, asa cum nici eu nu afirm direct ca aveti
un parti pris . :)))

<In al doilea rand "obligatia legala" este cel mai mare TEMBELISM de care am
avut parte in materie legislativa in conditiile in care
<pana si "statul" se strofoaca sa treaca o parte cat mai mare din
acrivitatea "administrativa" pe sisteme electronice.
<Daca statul si dvs. aveti astfel de initiative, apoi va rog frumos sa ii
angajati dumneavoastra si statul, pe toate persoanele cu deficiente
<intlectuale la ... Primarie !
<Poate fac treaba mai buna ca .. primarul care "este" :Vanghelie !
<Sau il aveti si pe asta in evidenta la persoanele cu deficiente
intelectuale si asa se explica ...

N-am inteles prea multe din ceea ce ati scris mai sus, poate pentru ca sunt
minoritar, dar va linistesc, noi am angajat persoane cu dizabilitati (nu
deficiente, deficiente aveti si dvs.) intelectuale si nu i-as schimba cu
dvs. pentru nimic in lume. Primaria iarasi nu stiu cum a ajuns aici nici
Vanghelie

Stati linistit. Deficientele de limba nu dau nastere la conflicte
inter-etnice. Lipsa de bunavointa , da!
Deci va mai explic o data. Deci am bunavointa. :))))
A obliga firmele sa angajeze persoane cu dizabilitati intelectuale, eu nu am
discutat niciodata despre grupa cu dizabilitati motorii,
este un, si repet, TEMBELISM, in conditiile in care evolutia societatii, si
in aceasta tara, duce catre folosirea informaticii in toate domeniile.
Cine (omul, institutia, onegeul, etc.) are initiativa (legislativa sau
discursul pe grupuri) de a asigura locuri de munca pentru persoanele cu
dizabilitati intelectuale sa isi asume pana la capat obligatia sociala si sa
le gaseasca acestor oameni si locuri de munca.
Eu ca arhitect nu pot decat sa ma revolt, si inca pe buna dreptate,
vis-a-vis de o lege care ma obliga sa angajez pe cineva cu dizabilitati
intelectuale care NU are nici ce face, nu mai spun produce, la mine in firme
!
La Vanghelie s-a ajuns simpul. Un primar "care este", este dupa umila mea
parere o persoana cu dizabilitarti intelectuale.
Daca gresesc, asta este. Scuze !

D-le DSC sunteti lipsit de minimul bun simt pe care un om ar trebui sa-l
aiba, iar la acest capitol si multe altele, persoanele cu dizabilitati
intelectuale va sunt net superioare.

Stimate domn, o iau ca o dizabilitate de a intelege un discurs simplu, la
obiect si realist.
Este frumos sa visam, dar de fiecare data "foamea cea de toate zilele" ne
readuce pe pamant.
Cat despre bunul meu simt va marturisesc, cu toate ca am mai spus-o pe
lista, si unii o sa ma taxexe sau poate tocmai de aceea ma taxeaza, ca
facand socoteala astazi apropo de raspunsul catre dvs. :))), am donat in
acesta an pana la 01.09.2005 suma de 9295 de Euro,
pentru scoli, spitale si alte institutii bugetare.
Am donat asa cum vreau eu, adica in asa fel ca sa nu profite de acesti bani
traitorii din "comisione" pe ajutoare din diverse onegeuri.

Zoltán  Szövérdfi-Szép
Project Coordinator
Foundation "Pentru Voi"

Cu aceiasi stima,

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/VpgUKB/pzNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM