--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Administrator"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Stimate domnule Dan,
>
> De ce priviti atat de sus ?
> Privit jos, in jurul dumneavoastra !
> De acolo se ridica cei pe care ii citeaza materialele postate !
> Datorita permisivitatii noastre !

OK!Tocmai gandeam ca intr-o tara in care scoala ajunge la bataia de
joc a semidoctilor(vezi articolul "manelizarea invatamantului":
http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?
url=articol&tabel=z15092005&idx=15
Manelizarea invatamantului  Joi 15 Septembrie 2005

, in care afacerile merg mai greu decat in Papua Noua Guinee(am
vazut alt articol, deja) si in care CORUPTIA isi vede nestingherita
de "drum" deranjata doar cu schimbari pe ici pe colo "in punctele
neesentiale", hodoronc-troc ca se gasesc cate unii care sa fie
suparati foc tocmai pe marea problema a crucii din Parlament!Ca sa
vedeti, de nu stiati inca, de ce nu poate intra Romania in UE:))).
Vorba romanului: "tara arde si babele se piaptana". si uite asa in
curand, vorba unui articol de saptamana trecuta, s-ar putea ca
ROmania sa se integreze in "uniunea clownilor tristi":)))

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/VpgUKB/pzNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM