Simplu: la ce sa faca propuneri, stimate domn, la un program fara cap
si coada, la un program "fantoma"?Cine are interes sa propuna si
sustina astfel de programe?Sunteti de-a dreptul hilar in lipsa
profesionalism.Lucrul acesta s-a discutat.Pe ce sa fie
oamenii "invidiosi", pe vorbe goale, pe fanfaronada, pe "proiecte" fara
nici o baza reala?

Cititi raspunsul domnului Florin Lung sa vedeti cum o persoana ajunsa
doar de cateva luni in USA, s-a informat infinit mai mult decat "cei"
care parca nici n-au treaba cu subiectul si propun "programe" fara sens.

Tiberiu

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Departe de mine sa sustin ca criticii proiectului
> SCOLAR-ED sunt niste persoane invidioase, care fac
> comentarii veninoase si sunt incapabile de orice
> altceva decat critici si atacuri la persoana.

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/VpgUKB/pzNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM