dragi co-listeni
astazi am fost informata de catre administratorul site-ului www.europeana.ro ca, datorita dificultatilor financiare, va inchide site-ul. Ca atare se vor pierde informatii importante vizand integrarea romaniei in uniunea europeana.
Rugamintea catre voi este sa gasim o cale sa il ajutam pe acest domn, astfel incat sa poata mentine site-ul deschis.Luati in calcul ca www.europeana.ro este un site alcatuit de catre o persoana juridica, astfel incat trebuie gasita o formula "comerciala: de ajutor, respectiv pferte din partea a diferite firme de a incheia contracte de publicitate sau de a posta diverse informatii care au legatura cu subiectul site-ului. Dar, cum integrarea europeana vizeaza toate domeniile, nu cred ca vom exista dificultati..
In cazul in care va hotarati, domnul Dan NITA poate fi contactat la tel:021/4449102 sau 0723/546935, email [EMAIL PROTECTED].
va multumesc, in numele www.europeana .ro si al meu personal
anca dobre