> Demonstreaza, ... pentru a obtine drepturi civile: casatorie
> civila, posibilitatea de a lasa partenerului o mostenire, de a trai
> si a lucra fara hartuire sau violenta.
>
> Deci a spune "NU homosexualilor" inseamna a refuza un set de
drepturi cetatenesti pentru un motiv care nu are nici o treaba cu
cetatenia.
===========

Baza societatii o constituie familia, tocmai pentru progres si
propasire. Cu alte cuvinte, ca o natiune sa nu fie considerata "in
extinctie" are nevoie ca rata de crestere a populatiei sa fie
pozitiva.

Poate ca este o coincidenta faptul ca homosexualismul este sprijinita
prin masuri legislative in tari ca Spania, Olanda si in general in
Europa, dar rata de crestere pe continentul european in perioada 2000-
2050 este alamanta: -13%, deci puternic negativa. In acelasi timp in
SUA este 39%, In America latina 42%, in Asia 41%, iar in Africa 109%.
Rata medie globala este 41%.
Vidul creat prin depopularea "naturala" a Europei va fi ocupat de cei
din zonele cu rata de crestere mare (deja Gadafi a lansat o propunere
in acest sens) si n-ar fi exclus, ca fenomene ca cele recente din
Franta sa capete amploare din ce in ce mai mare, cu toate urmarile pe
care va las sa le intuiti.

O natiune in particular si omenirea in general au datoria sa-si apere
viitorul, deci capacitatea de procreere. Este normal ca aceasta
capacitate sa fie sprijinita si protejata prin masuri legislative si
sociale.
Drepturile cetatenesti implica si obligatii cetatenesti, iar aceasta
obligatie cetateneasca de protejare a sanatatii natiunii prin
cresterea sporului natural este primordiala.

Sigur, drepturile individuale sunt exytrem de importanta dar in
cadrul unui "contract social", adica contractul reciproc individ-stat
bazat pe vointa majoritatii.

Sprijinirea prin masuri contrare interesului general al societatii, a
unui fenomen, fie si natural cum credeti dumneavoastra ca este
homosexualitatea, este o masura anti-sociala.
Cand interesul general este in pericol nu se poate vorbi de
discriminare.

Cat despre pretentia de a lasa partenerului o mostenire, asta se
poate face foarte simplu prin testament.
Apoi nu stiu de unde a aparut ideea "hartuirii" la locul de munca.
Chiar daca cineva nu-i de acord cu orientarea sexuala, nu stiu cine-l
obliga pe un om sa-si expuna in public fanteziile sexuale si
preferintele. Actul sexual este un act intim a carui expunere publica
inseamna lipsa de bun simt si atentat la morala publica.

Mircea Popescu

1.2 million kids a year are victims of human trafficking. Stop slavery.
http://us.click.yahoo.com/U6CDDD/izNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM