Perfect de acord cu dumneavoastra. Cu amendamentul ca unele tari din
UE au deschis piata muncii chiar din 2004 pentru noii intrati si o
vor deschide si pentru Romania si Bulgaria. Cel mai bun exemplu in
acest sens este Marea Britanie. Iar Elvetia, desi nu face parte din
UE, a votat intr-un referendum sa ofere acces pe piata muncii celor
zece state nou intrate incepand din toamna lui 2007, odata cu
aderarea ei la Spatiul Schengen.

Mihai Rosioru