Poti sa intelegi ca persoana angajata acolo da copy/ paste dupa
Constitutia Republicii Moldova?

Chestiunea limbii romane/ moldovenesti e una pe care, ca stat
independent recunoscut, inclusiv de catre Romania, Republica Moldova
si-o rezolva la nivel intern.

E intr-adevar o chestiune ciudata, dar chiar nu vad unde este vina
autoritatilor europene... asa ca degeaba te revolti pentru ca dai vina
pe cine nu trebuie.

romania_eu_list@yahoogroups.com wrote:
> Message: 2
>    Date: Thu, 9 Feb 2006 13:50:46 +0200
>    From: "Arhitectura" <[EMAIL PROTECTED]>
> Subject: Re: Limba romano-moldoveneasca
>
> Pentru ca o persoana angajata acolo trebuie sa stie, ca obligatie
> profesionala, lucrurile de baza despre tarile membre sau despre cele cu care
> UE desfasoara programe. Si trebuie sa stie sa explice, nu sa faca (probabil)
> copy-paste din documente facute de altii.

> Deci: "etnicii romani care vorbesc moldoveneasca ca limba materna pot
> intradevar depune cereri pentru aceste posturi."
> [...]

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la
http://www.doilasuta.ro ***