Va felicit pentru disciplinata Dvs promptitudine cu care ati reactionat la alegerea noului presedinte al Camerei. Desigur, faptul ca articolul din Evenimentul zilei nu aduce nici o proba in sprijinul afirmatiei legate de Ghizela Vass, conteaza indeajuns de putin. Totul era ca textul sa apara la cit mai putine zile dupa alegere.

Sincerele mele felicitari, pentru ca, din cite am vazut in acest ,,club de discutii", nu sinteti singur! Puteti intemeia si un club de discutii separat, de pilda. Oricum, eu va urmaresc cu aceeasi admiratie.

cu deosebit respect.

New Yahoo! Messenger with Voice. Call regular phones from your PC and save big.