Exista problema acestui Irving -- care, din putinul pe care l-am citit despre caz, pare sa fie mai degraba un semi-ratat, un mascarici in cautare de publicitate, parca si frate-sau, sau sora-sa spuneau ceva de-acest gen -- si exista, mult mai importante, problemele in sine legate de holocaust.  Cu ACELEA cum ramane?