-----Original Message-----
From: Mariana Hudrea <[EMAIL PROTECTED]>
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent: Mon, 1 May 2006 20:19:49 +0300
Subject: Re: [romania_eu_list] LEGEA LUSTRATIEI - scurt comentariu

Doamna Mariana Hudrea,
Dumneavoastra vorbiti adevaruri care dor, vorbiti de firg, de foame , de frica,dar uitati  sa intelegeti ca tot ce traim astazi este tocmai consecinta celor 45 ani de comunism si 16 ani de jaf comis de aceias comunisti de ieri si astazi.
Ni se ofera posibilitatea de a-i  elimina temporar din viata politica,de a-i opri sa mai fure prin promovare Legii  Lustratiei in timp ce dumneavoastra, cadru didactic, incercati din rasputeri sa ne demonstrati noua si probabil si elevilor dumneavoastra, ca altele sunt preocuparile majore a poporului roman.
Este ca si cum, constienti ca suntem furati , ca hotii ne cotrobaiesc prin casa, ca ne ia pana si painea de la gura copiilor, nu facem nimic ,lasandu-i in continuare sa ne terorizeze.
Daca constientizam acest lucru suntem obligati moraliceste sa-i impiedecam sa mai acumuleaze paine de pe masa copiilor si a batranilor nostri.
Ma alatur dumneavoastra ca nivelul de  trai al unui segment important din populatie este mai scazut  decat pe timpul lui Ceausescu,dar draga doamna, este tocmai consecinta faptului ca acesta lege nu a fost promovata cu mult timp inainte si nu au fost inlaturati de la Marea Coliva.
Daca pana ieri avutia tarii era teoretic in mainele PCR, astazi acelas tezaur urias, este impartit pe clanuri mafiote ,grupuri si grupulete de partid.
Temerea dumneavoastra ca veti sta la aceleas cozi, este mai justificata ca oricand daca nu vom sutine Legea Lustratiei, daca nu-i vom opri sa fure ziua in amiaza mare si daca vom privi nepasatori pe acesti borfasi de rand .
In final , va pot spune ca multe pot fi cauzele pentru care nu s-a raspuns cu entuziasmul dorit la aceasta scrisoare, nu putem exculde nici faptul  ca ea poate fi interpretata ca fiind provenita de la un necunoscut sau de la o persoana care avut alte intentii, dupa cum s-a si constatat,  decat promovarea Legii Lustratiei si anume aceia de testa opinia publica si a o caracteriza ca fiind in defavoarea Legii Lustrtiei.
Stirea acesta, cum ca romanii sunt impotriva Lustratiei este un fals,dupa cum fals este si intrebarea retorica:
,, Aceasta este adevarata fata a anticomunismului romanesc?"
Neculai Popa

Domnule Dicu-Sava,

Eu nu am spus ca  nu e necesara Legea Lustratiei.
Am suferit de frig in comunism.
Am stat la cozi in comunism.
La cozi pentru 10 oua pe luna.
Imi era teama  de vecinii de  sus  si de jos sa nu ne reclame cand cineva
din familie il injura pe Ceausescu pentru frigul si cozile de fiecare zi.
Nu aveam liberatea de miscare.
Nu ma simteam libera ca si acuma.

Eu nu apar comunismul.
Au fost create cateva institutii care  se  vor ocupa de aceasta problema.

Insa, cand  ii vad pe oameni  stand la coada la farmacii, mi-e tare mila de
ei.
Peste cativa ani va trebui sa  fac si eu acelasi lucru.
Nu ma simt prea confortabil gandindu-ma cum e sa stai la cozi pentru
medicamente.
E cumplit!
Sigur ca aceasta lege nu are legatura cu  cozile la medicamente.
Dar e o realitate a Romaniei de astazi.

Mariana