E uimitor cat de multe prejudecati se vehiculeaza pe aceasta lista... Are vreo importanta etnia lui RW? Ori pentru CINE si pentru CE a militat si luptat el? Nu mai bine s-ar pune problema de ce nu avem o asemenea personalitate ortodoxa? Apare Arsenie Boca, de exemplu, pe aceasta lista? A fost un anticomunist convins, si din cate se stie nu a fost legionar (asa ca nu are nici o tinichea legata de coada)...
Francezii, din cate imi amintesc eu, nu au nici o problema in a spune cat de mari oameni de cultura francezi sunt E. Ionesco, C. Brancusi...
CMD

All new Yahoo! Mail "The new Interface is stunning in its simplicity and ease of use." - PC Magazine __._,_.___

American politics Dvd region free Region free dvd player
Region free dvd Region mortgage company Region code free dvd player

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui