Sent: Sunday, July 30, 2006 7:41 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] Re: raspuns din Israel (lamurire)

Domnule inginer,

Lumea nu se rezuma la matematica (logica).

Pe doamna Moscovici trebuia sa o cautati pe siteul PNL.
Are sau a avut niste functii in organizatia acestuia de la Ploiesti.
[asta daca nu cumva a avansat intre timp, si nu mai sunt eu in pas cu vremea (de la Ploiesti)]
Deci in mod normal se simte partasa la politica interna si externa a Romaniei. :)))
Adica a PD si PNL.
Acum eu ce sa zic ?
In locul lui Basescu, eu personal, ori m-as fi abtinut, ori as fi spus-o pe bune.
[ce bine pt. voi ca nu sunt Basescu :))) ]
Din pacate "Amiralul" (pe care l-am sustinut in capania electorala cu circa 4 milioane de bannere pe siteul personal, din proprie initiativa, si fara sa imi ceara cineva acest lucru) s-a coborat la nivelul pupincurismului abject si a preluat declaratia "Tufisului" ad-literam, declarand ca Israelul are dreptul la "aparare". Si punct.
NU contesta nimeni dreptul la aparare al Israelului, dar exista situati si situatii :) si in special exista limite !
Israelul a depasit acum, in Liban, "limitele" referitoare la dreptul normal la aparare.
Parerea mea. :)

Sent: Sunday, July 30, 2006 6:03 PM
Subject: [romania_eu_list] Re: raspuns din Israel (lamurire)

Am cautat pe site la minister si presedentie o referire la dvs.
Nu am gasit nimic.

Acum sint mai linistit, stiu ca din fericire NU dvs. faceti politica externa a României.
Românii indiferent de nationalitate sint mai toleranti, mai intelegatori, mai logici si de un bun simt deosebit.

NU am inteles expresia "dl. Ungureanu (Ministru si slujitor al meu)"!? Cum poate fi ministrul de externe slujitorul dvs.?

Dar daca dvs. ati face cumva politica externa a României, ar fi grav pentru ca NU ne reprezentati ca români. Dvs. reprezentati o minoritate agresiva, mereu pusa pe harta si razboi, agresiva, minoritate care vreti sa impuneti pacea prin razboi: "Pax Moscovicia".

In viziunea mea si a celor mai multi de pe lista, acum Israelul este agresorul Libanului, si poate fi numit conform definitiilor dvs. teroristul Israel.
Israelul nu ucide reprezentanti ai Hezbolah ci foarte multi oameni nevinovati, de preferinta copii sau militari ONU!

Abia astept sa ma numiti si pe mine antisemit! Ar fi ceva cool!

dipl. ing. Dan-Calin Tocaciu

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Crina-TC" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Cum sa facem, doamna Marcoci, ca sa nu plecati nelamurita de pe acest site in chestiunea Hezbollah - Israel ?!?
> Uitati, mai incerc o data: eu (Crina Moscovici) fac politica externa a tarii mele si a intereselor ei.
> Alaturi de dl. Ungureanu (Ministru si slujitor al meu) si de UE si de axa Bucuresti-Londra-Washinngton.
>
> Totusi, nu sunt sigura ca v-ati limpezit in aceasta chestiune.
> Cum sa mai procedez eu ca sa fiu sigura ca intelegeti?
> Sa mai insist putin : repet, doamna Marcoci, daca aveti dubii, consultati MAE si Presedintia Romaniei.
> [...]

American politics Dvd region free Region free dvd player
Region free dvd Region mortgage company

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui