stimate domnule Dicu Sava Cristian,

nu uitati va rog ca comunismul, comunistii au folosit
si manevrat toate
temele sensibile NESINCER

acum cand cineva apeleaza la ele CU SINCERITATE, este
catalogat de ...sorginte comunista ?

cred ca trebuie sa reabilitam cu discernamant ceeace a
fost uzat de "laboratoare" si inainte si dupa
decembrie 1989

nu de alta dar de 16 ani tot marxist-leninistii care
si-au schimbat blana in capitalisti profita de tot ce
este sau a fost viabil in RO !

si RO s-a aliniat la lumea a treia esentialmente

cu sperante sa fiu inteleasa si multumiri pentru
comentarii

Stefana Bianu

ps daca aveti vreme, pentru a spulbera orice
suspiciune legata de
"deformatie comunista" de care as fi putut suferii va
rog cititi la rubrica
prezentare curatori, CVul meu in SITul:

http://www.simpozionrosiamontana.org

--- Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Stimata doamna Stefana Bianu,
>
> Avand in ultima saptamana ocazia sa tot trebuiasca
> sa imi reamintesc chestii
> de tip comunist, sunt usor pe "gheare" si cu scuzele
> de rigoare, o sa va
> somez (!) sa va opriti pledoaria la "arhitectura
> medievala".
>
> Chestia cu "bogatii (aur, argint si multe alte
> metale...) vor fi numai la
> cheremul profitului privat ...", este de sorginte
> pur
> marxisto-leninisto-comunista,
> si ar trebui, zic eu, sa dispara din vocabularul
> [...]

din clipul ARMELE PREGATITE realizat la ROSIA MONTANA
          www.bitza.ro :

...armele le port cu mine mereu
am incredere in Dumnezeu !

http://mail.yahoo.com

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la
http://www.doilasuta.ro ***