De UNDE de la TV? ;)))

Eu ma indoiesc PROFUND ca m-ati vazut vreodata - inclin sa cred, de fapt, ca veniti cu niste replici "pre-fabricate" - apropo: cand m-ati vazut ultima data la TV? ;))

M-ati vazut vreodata pe MINE plangandu-ma ca "statul nu ma / ne ajuta"? Ha ha! pai, eu NU am nevoie de Stat ca sa ma ajute! m-am laumrit cu el deMULT! inca DINAINTE ca Statul nostru drag sa fi pregatit mânãria cu Rosia Montana...

Daca sunteti "in lumea ONG de 12 ani" ar trebui sa ne cunoastem... :)
Deci:
Eu ma numesc (si semnez in clar) Codruta - Dvs.?

Ma bucur sa ne re-intalnim, hmmmm ;)) - dar n-ati dori sa detaliati in CE consta "propaganda de tip comunist timpuriu"?
Nu de alta, dar daca e vorba despre "comunism timpuriu", e PLIN SIM facut de RMGC de genul asta de propaganda: cica "se vor da telefoane", "se va da un cos cu mancare"... "se va da" si iar "se va da" (nu se specifica din ce surse - da' ma rog! important e ca oamenii din zona sa SIMTA ca sunt "dependenti" de firma si ca sug si ei la cevaaaaa....)

In rest... ca mostra de PR, mesajul e chiar binishor elaborat... nice try...... apropo de "fumuri vs. fapte"... ;))

Codruta