Stimata doamna Codruta,

Dupa 75 de ani de stare de razboi si ura nu prea cred ca mai putem discuta
de civili in zona.
In Israel si femeile fac armata si pleaca pe front, iar armamentul
individual se pastreaza la domiciliu,
domnii spalandu-si masinile cu "Uzi-ul" israelian in spate.
Iar la ceilalti "Kalasnicoavele" se vand la taraba.

In privinta valorilor "umane", din cate am inteles exista in zona niste
diferente sensibile fata de cum percepe "europeanul civilizat" lucrurile.
Chiar daca moartea aproapelui ii fac sa isi smulga parul din cap, vecinul ia
pur si simplu "kalasnicovul" si se duce sa omoare 3 copii din tabara
cealalta.
Impartiale ca intodeauna mijloacele de informare "civilizate" ii prezinta pe
copii palestinieni cum se antreneaza de la 8-10 ani.
Cum si daca se antreneaza si ceilalti nu am vazut.

Urmariti pe Viasat ca se dau niste reportaje mai "directe". Interviuri cu
oamenii de rand din ambele tabere.
Pentru "europeanul civilizat" care le urmareste concluzia este trista sau
socanta, in functie de "sensibilitatea" fiecaruia.
Concluzia ce se poate trage din ce spun "cetatenii" ambelor tabere este: ori
ei pe noi ori noi pe ei.
Cu sensul de anihilare totala a celeilalte tabere sau popor, cum vreti sa le
spuneti.

Cine si ce varsta au teroristii .. ?
Eu am vazut la televizor copii palestinieni de 10-14 ani care nu s-au mai
aruncat in aer si s-au predat israelienilor.
Daca era doar propaganda israeliana ... asta este, m-au pacalit. :)

In situatia in speta se dovedeste ca Israelul nu prea stie unde este
Hezbolah,