> Fara pretentia de a ma erija in aparatorul cuiva, nu pot lasa sa
treaca niste lucruri nespuse.

>  Dl. Ungureanu este un astfel de reprezentant, el este
> mandatat prin vot de catre romani
> Amana Ferro
> European Advocacy Manager
> 1050 Brussels, Belgium
===================
To:
Eropean Advocacy Manager,Amana Ferro

Domnul Ungureanu nu a fost votat ci a fost NUMIT. Dl. Ungureanu este un
functionar de stat, membru in guvern, nu reprezentant.
Reprezentantii, ca ne plac sau nu, se gasesc in Parlament si tot
reprezentant este presedintele Romaniei.
Poate de la Bruxelles nu se mai vede diferenta intre indivizi
(Ungureanu, Basescu), functii (Ministrul de Externe, Presedintele
Romaniei), institutii de stat (Guvern, Presedintia Romaniei), numiri
(diversi functionari, inclusiv ministri) si reprezentanti(Presedintele
Romaniei si parlamentari).