Stimate domn!

Va urez spor la discutii neproductive.

Timp de doua saptamani, am primit ca raspuns la intrebarea despre
solutii concrete ca alternative la exploatarea miniera de la Rosia
Montana urmatoarele:

- jigniri
- presupuneri nefondate
- brusc interes pentru identitatea mea

Repet, pentru cititorii pe diagonala: ma reprezint doar pe mine si
nu o organizatie. In aceste conditii, nu vad la ce v-ar folosi
identitatea mea reala. E dreptul meu la intimitate si nu vad de ce
nu as face uz de acest drept.

Pana una alta, gherila merge inainte, despre solutii nu am auzit un
singur cuvant iar in loc de concluzie: reprezentam cu mandrie
spiritul carpato-danubiano-pontic.

In felul urmator: vorba multa si fapte putine.

Cu stima,

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la
http://www.doilasuta.ro ***