Re: S.O.S. COPIII ROMANIEI - APEL INTERNATIONAL

Din pacate, doamna Liliana, reactia autoritatilor romane aminteste de
anul 1989...agenturili straine, cercurile de influente, luna,
soarele, vantul sau apele, ORICINE este vinovat, dar NU AUTORITATILE.

Florentina Ban
IATA DOVADA:

Copii pentru Licurici

Iertati intrebarea , d-vs nu sinteti d-na Florentina Ilie sau Verbint,
care ati fondat Romanian World Wide Group impreuna cu alte doua
persoane cu doi ani in urma cu ajutor guvernamental romanesc?
La vremea respectiva de ce nu va exprimati la fel?

FD

P.S. Exemplu la ce am discutat inainte...

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la
http://www.doilasuta.ro ***