Da'... siiigur ca da! ca doar toata lumea v-a vazut facand plecaciuni la Iliescu... ar fi trebuit - nu-i asa? sa dea Nastase "aprobare" pentru ca ONGurile sa obtina finantari in programele impotriva coruptiei, ori in proiectele de acces la informatie, pai, nuuuuuu???? mai ales cand insusi Marele Nastase era presedinte la o ONG, nu ajunge la cate "fake"uri de-ale lui le-a dat "statut de utilitate publica"......!!!

NORMAL ca ONGurile sunt "create din interese" - pai, de CE altfel ar fi create? numa ca sa existe, asha, in eter? sa aiba boulenii ce spurca??? Sunt create EXACT pentru ca exista niste interese care nu pot / nu se vrea a fi satisfacute de Stat... asa ca un grup de oameni sfarsesc prin a se aduna, a crea o "personalitate juridica" si... a rezlova problemele care ii deranjeaza!

Pai, da, D-le Bouleanu! unii poa sa plece si in doua' j de Americi... daca in mintea lor e numai si numai nostalgie dupa "control" si Marele Tatuc... tot romani stalinisti raman, chiar si in Skokie Illinois!

Codruta

p.s. Cat priveste cei 2%, NU doar ca "cetateanul are optiunea de a spune NU" - dar chiar si cand spune "DA" are grija Statul sa-si bata joc de "optiunea" lui! d.ex. cei 2$ pe care i-am donat eu, n-au ajuns in VECI acolo unde am donat! la fel, banii donati de unii co-listeni pentru ARIN!

Orice ONG care este  sprijinit din afara  Romaniei ar trebui sa obtina mai intai  aprobare speciala de functionare din partea guvernului pentru fiecare grant separat

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.doilasuta.ro ***

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui