Va asigur ca nu s-ar intampla ABSOLUT nimic.

Mariana
----- Original Message -----
Sent: Friday, September 22, 2006 11:30 AM
Subject: Re: [romania_eu_list] domnului Dicu-Sava

Stimate Domnule Dicu-Sava,

Orele de religie sint introduse si sint obligatorii din clasa I-a. Fetita mea acum a inceput clasa a I-a si are ca obiect de studiu obligatoriu religia. In cazul in care nu am dori sa participe la aceste ore, ar trebui sa depunem o cerere scrisa la directiunea scolii (nu ni s-a spus ce s-ar intimpla dupa depunererea cererii respective).
Cu stima,
KACSO Judit-Andrea

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui