Poate mai repede sa ii declare agnostici?
Nu prea vad de ce unii si-ar declara copii atei cand poate nu sunt
ortodocsi sau poate pur si simplu sunt chiar agnostici.

Sunt de aceeasi parere, istoria religiilor este ok in scoli, atata
timp cat arata toate religiile nepartinitor, ca sa arate copiilor ca
nu exista doar ortodoxia pe planeta ci sunt sute de religii fiecare
sustinand ca il au pe adevaratul Dumnezeu.

Impunerea ortodoxiei = brain washing

Gushterul

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional