Pai din ONG-ul "meu" (termen inventat de Dvs.) mai posteaza pe lista inca cel putin 3 persoane - ce intelegeti prin "one-men-show"? doriti sa scrie mai multe? ;)))

Ce ONG "se angreneaza in discutii"??? ONGurile sunt "structuri", o "structura" nu discuta! Mai consultati DEX sau altceva!
S-au angrenat in discutii PERSOANE (unele din ele membri ai unui sau mai multe ONG) care isi expun propria parere! Ati ramas "cuplat" pe comunism: ca, adica, oamenii nu s-ar putea exprima decat din spatele vreunei "structuri" sau cam ashaaaa.....

In afara de asta, sunteti manipulator si lipsit de logica incercand sa dati de inteles ca "ONGurile serioase nu se angreneaza in discutii" sau ca ONGurile tip ASCOR (sau altele) ar fi mai serioase decat alte ONG. Dat fiind ca v-ati angrenat in discutii inaintea mea, pot sa sustin, cf. acestei asa-zise "logici" ca sunteti total neserios.

De ce sa fie finantate bisericile (care ORICUM sunt finantate de la buget) cu 2%, cand pot (asa cum au si procedat) sa-si faca ONGuri care sa ia acei 2%??? ARIN NU a cerut sa i se plateasca salarii "pe viata" de la buget!

Nu "fabulez" in privinta "ONGurilor religioase" - ASCOR este STRICT subordonata BOR, nu misca nici macar un varf de deget fara aprobare de la "superiorul" pe linie bisericeasca! Am avut, la un moment dat (de muuuult) ASCOR partener intr-un proiect si, din cauza aceasta s-a miscat extrem de incet...
Poate ca din acest motiv nici nu scrie nimeni de la ei (sau poate scrie si nu stim ca-i de la ei). Pe de alta parte, de CE ar fi obligati sa scrie? Poate n-au chef! vreti sa-i batem ca sa scrie musai pe lista?

Daca taceati, filosof ramaneati - dar puteti, din partea mea. sa-i dati tot inainte, gaia-matzu'...

Codruta

Nu trebuie sa deduceti domnia voastra ca am eu pete pe onegeuri.
Am declarat chiar EU, sub semnatura, pe lista, ca am o pata pe onegeurile "one man show".
Ca al domnie voastre !
Care onegeu SERIOS, tip FDSC [ Fundatia Dicu-Sava Cristian :))))) ] sau cele mentionate de dsv., s-a angrenat in discutiile prezente ?

In plus ce am spus eu NU are nici o legatura cu ce fabulati domnia voastra despre onegeurile "religioase".
NU am vorbit despre onegeuri ci despre finatarea Bisericilor intr-un sistem similar cu acel 1% ce poate fi varsat la onegeuri !
Daca taceati filosoafa ramaneati !

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui