De ce nu incercati voi sa vedeti mai bine cu ce se ocupa Paul Damian? Pentru ca el este coordonatorul "programului Alburnus Maior", el a indicat ce sa se puna pe site-ul respectiv, el este si in Comisia Nationala de Arheologie si in general, asa, el se ocupa de mai multe lucruri, te si miri cand mai are timp de toate.

Ati incercat sa-i solicitati informatii? In caz ca nu v-a raspuns, ati sesizat superiorului sau pe linie administrativa? In caz ca ati sesizat, ce v-a raspuns acesta? Ati mers mai departe, pe cai legale?

Vasile