On 11/18/06, Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Stimate domn,
>
> Daca dommia voastra sunteti mai slab de fiere, asta este !
> Eu am trait 20 si de ani cu portretul "tovarasului" in fata ochilor si tot
> imi bagam "acelea" in el !
>
> Daca o luam cum spuneti domnia dumneavoastra ar trebui interzis in primul
> rand televizorul, ca e plin de tzatze si de crime si toata populatia o sa
> devina ori onanista ori criminala.

Promovati o confuzie. La scoala esti obligat sa te duci, la TV nu esti
obligat sa te uiti ba chiar poti sa schimbi programul pe Discovery sau
Animal Planet.

> Cui nu ii pace ca vede icoane sau cruci pe pereti, sa se duca, tata, la
> musulmani sa le ceara alora sa scoat semilunile si versetrele de pe pereti !

Era vorba despre Romania, nu despre Turcia, Irak sau Pakistan. N-am
citit nicaieri de pakistanezi care sa fi venit special in Romania ca
sa ceara sa nu mai existe icoane pe pereti.

> Aici avem de a face cu doua categorii de activisti inpotriva "crucii".
> Prima este cea a refulatilor care dupa ce nu au realizat nimic in viata lor,
> si-au gasit in sfarsit "menirea".
> A doua este cea a mercenarilor platiti cu bani grei ca sa distruga
> ortodoxismul.

Asta e un mod de a insulta pe cei de alta parere. Cred ca ar trebui sa
va prezentati scuzele.

> Si puinct !

Sa traiti!
Am inteles!