On 11/18/06, Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Asta este manipulare cu M mare.
> Cati parinti inchid televizorul cu "cheia" cand nu sunt acasa ?
> Stiti la ce se uita copii de cand vin ei de la scoala pana veniti dvs. de la
> serviciu ?
> Ceva statistici cu privire la ce "consuma" copii pe televizor ati citit ?

Manipulare e ceea ce faceti Dvs.!
Exista la orice TV posibilitatea de a restrictiona diverse canale.

> Si de unde stiti dumneata ca eu nu ma simt agresat de moschei si semilune,
> cand ma duc in Turcia, Irak sau Pachistan ?
> In fond este dreptul meu !

Aveam dreptate cand ziceam de "manipulare".
Incercati sa deturnati discutia de la "simboluri religioase in scoli"
la strazile din Pakistan. Daca mergeti acolo, politicos ar fi sa le
respectati religia, altfel nu stiu de ce ati merge.

> De sinagogile si moscheile din Romania de ce nu ziceti mimic ?

Pentru ca nu am zis nimic nici de "biserici" (si, apropo, intru
relativ des in ele, fie pentru mine fie pentru ca asa trebuie).

> Cand tipa muezinul (la difuzor) de se aude in toata localitatea nu va
> streseaza copilul ?
> Cand bat clopotele la biserici ii bagati doape in urechi ?
> Daca aveti o sinagoga in drum, ocoliti trei strazi ca sa nu vada copilul
> tichiute, caftane sau perciuni ?

Repet (desi o sa va prefaceti iar ca n-ati inteles): era vorba de
"simboluri IN scoli", nu de cladiri de PE strazi.
Iar copiii cu care umblu eu se uita oricum la alte lucruri decat la
"tichiute caftane si perciuni".

> Domniile voastre creati o stare de isterie "nationala" pentru cateva mii
> (cel mult) de persoane care se simt lezate de simbolurile religioase.
> (parintii, nu copii, ca sa fie clar)

Eu nu "creez" nimic, "isteria nationala" o creaza persoane ca Dvs. Va
rog mult chiar sa va uitati de cand se discuta prostia asta si de cate
ori am scris eu.
Nu exista nici un motiv ca, daca se scot simbolurile religioase din
scoli, sa se declanseze o "isterie", pareiz pe ce vreti ca scolarii
n-or sa inceapa sa tipe sau sa planga daca intra in clasa si nu le mai
vad.

> Avand in vedere ca sunteti o minoritate mai mult decat nesemnificativa ar
> trebui sa va canalizati energia in lucruri fezabile, rezolvabile, si nu in a
> enerva majoritatea.

Nu stiu la ce va referiti cand ziceti "sunteti o minoritate", pentru
ca eu sunt roman get-beget.
In afara de asta, habar n-aveti pe ce imi "canalizez" eu energia dar
sunt absolut convins ca am rezolvat mult mai multe lucruri decat va
imaginati Dvs.

> De exemplu, puteti cere Ministerului sa faca cate o scoala-internat, atee",
> in fiecare din cele 3 provincii;
> sau
> Va strangeti toti si cotizati, infiintati, si finantati o scoala particulara
> care sa fie pe placul dvs.
> Si puneti pe pereti ce doriti dvs, de la secera si ciocanul la o cruce
> inversata. (poate stiti ce inseamna)

Corect ar fi ca acest lucru sa-l faca cei care vor "religie in scoli".
Pana in prezent, scolile sunt "de stat" iar BOR nu este o "institutie
de stat", nu o vad pe site nici la Guvern nici la Parlament nici la
"autoritati locale" (care nici ele nu sunt de fapt "de stat").

Dar oricum, am constatat ca nu se poate discuta cu Dvs. si orice
discutie prelungita inseamna pierdere de timp.

> Nu am vazut pe nici o lista, ortodocsi care sa isi permita sa atace netam
> nisam pe cei care sunt atei sau de alta credinta si sa spuna diverse .....
> Invers .... ohooo, plin internetul de activisti manati de o adevara manie
> proletara impotriva bisericii ortodoxe.

Ba chiar pe aceasta lista eu am vazut ca aceia care se reped la
"insulte" (si mai ales la insinuari) sunt niste sustinatori ai unui
fel dubios de crestinism (pentru ca adevaratul "crestinism" nu cred ca
se manifesta asa).
Cat ii priveste pe "ceilalti", va rog sa-mi dati exemple de insulte de la ei.

Iar a incerca automat, doar pentru ca imi spun parerea, sa ma bagati
la gramada in categoria "activist" nu m-ar putea face decat sa mor de
ras, daca n-ar fi de plans.

> Daca ati crede realmente in tot ce insirati pe net, v-ati da foc in piata
> publica, ca budistii din Vietnam.

Eu nu "insir pe net", scriu ca si Dvs. (care e adevarat ca "insirati",
facand multe persoane sa-si puna mainile in cap si sa lase balta
discutiile, cum probabil am s-o fac si eu). V-ati obisnuit sa folositi
expresii cu conotatii insultatoare, lucru pe care il consider deosebit
de urat. Daca as fi fost eu moderator, dispareati de mult de pe lista
pentru ca in orice discutie interveniti calitatea acesteia scade brusc
si dramatic.

> Poate atunci s-ar naste in mine oarece respect pt. domniile voastre.
> Cum nu este cazul ..... raman la parerea ca sunteti niste mercenari, asa ca
> scuzele sunt excluse !

Nu stiu la cine va referiti spunand "domniile voastre", eu nu vorbesc
niciodata decat in numele meu personal.
Nici nu ma mir ca nu va scuzati dar nu pot sa nu remarc o noua
incercare de a insulta in grup.
Dar, daca tot ati pomenit de asta, cred ca daca m-as bucura de
"respectul" Dvs. as merge repede sa ma uit in oglinda, sa ma spal pe
maini etc.etc.etc.

Vasile

Raspunde prin e-mail lui