Parerea mea este ca ar trebui toti copii obligati sa
faca religie in scoala .. nu orice religie ci
crestinism ortodox, iar copii care refuza sa fie
obligati sa umble descult si cu fesuri rosii pe cap.

numai printr-un control riguros al gandirii religioase
de la cele mai fragede varste vom reusi sa cream omul
nou, superior, fundamentalistul ortodox care sa
readuca spiritul cruciadelor sfinte in aceasta epoca
decadenta.

asa ca sa se puna peste tot in scoli cruci icoane si
biblii. profesorii sa fie numai preoti si sa se scoata
din cartea de geografie idiotenia aia ca pamantul ar
fi rotund. sa se arda in piata tot ce a scris darwin
.. si toti adeptii lui.

Pentru toti cei care vor neaparat religie in scoli ..
pregatitiva pentru discursul de mai sus, cu cat
insistati mai tare cu atat e mai aproape.

cu stima laica si respect
Virgil, Iasi

--- "Centrul de Resurse ONG \"Alpha\" (Andreia M.)"

Sponsored Link

Compare mortgage rates for today.
Get up to 5 free quotes.
Www2.nextag.com