Multumesc domnului Ovidiu Ionescu! De ce? Simplu, pentru ca,
asa cum spune dumnealui, am cu siguranta o problema...

"2.Toti cei ce inferieaza existenta icoanelor in scoli se grupeaza in
patru categorii:

-categoria celor care se opun religiei ortodoxe;

-atei de sorginte educational-comunista;

-inculti in domeniul artei,simbolismului,istoriei,credintei in
general;

-anarhisti ,posedati de spirite malefice sau cu probleme psihice;"...

      Daca nu ma opun religiei, nu sunt comunist sau incult, cu
siguranta sunt anarhist sau am probleme psihice!! Interesanta
parere... Multumesc!

Vali Petre

Raspunde prin e-mail lui