Da, domnule Branea ! In Romania actioneaza grupuri cu
caracter paramilitar care fac parte dintr+o imensa
retea  satanica. Va rog sa ma credeti ! I-am cunoscut
personal: e vorba de magie neagra si teroare ! I.P.
Culianu a fost asasinat de o ramura a  acestui grup.
De asemenea un poet iesean a fost obligat sa se
sinuucida primind o condamnare la moarte pentru
devoloare de mistere ! Sper ca SRI-ul sa-si faca
datoria asa cum trebuie !

Dr. Bogdan Baghiu