Ia mai lasati-o balta, domnule Daniel, cu aburitul! NU eu am fost cea care a
blestemat pe aici ca sa ziceti ca EU "dau palme", hai ca fu tare tehnica asta
de a manipula, incercand sa faceti vinovat pe altul pentru violenta D-lui Gane!

Si ma rog - UNDE anume vedeti ca m-am dat "experta"???

Merg la biserica (atunci cand vreau EU, nu cand imi comanda securistii
neamului), citesc Biblia (pe care am citit-o binishor cu mult inainte de cei de
la Civic Media sau decat cei care vor musai sa le bage altora pe gat icoanele
samd... si NU imi trebuie sa fiu "iecspert" ca sa stiu ca un "bun crestin" se
roaga pentru luminarea celor din jur, nu blesteama!

M-am SATURAT de macho-man-ii care isi zic crestini pe aici! Dar pentru ca TOT
nu s-a tinut de cuvant Dl. Branea si a lasat subiectul sa continue, poftim! ma
bate gandul sa solicit SRI sa ancheteze CARE este scopul BOR cand incurajeaza
destramarea tarii prin invrajbirea romanilor si asmutirea unora impotriva
altora!

Pentru ca ASTA este ceea ce se petrece acum - si asta in numele unui asa-zis
crestinism de fatzada.

bleah!

Codruta

From: Daniel P.

Codruta, ce esti tu ca sa fii experta in crestinism si sa judeci un
crestin, sa-i dai palme virtuale drept pedeapsa?

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui