draga codruta, ai grija ce spui sa nu inceapa si la tine cu vorbe din alea de
duh cum au inceput in cazul andreeii marc .. <o sa gasim noi ac si de cojocul
tau .. >

  deja e absurda si groteasca treaba asta cu religia ...

  pana la urma o sa fie ca in toate celelalte probleme de asa zis interes
general, pe masura ce o sa dispara biserica si slujbasii ei o sa dispara si
problema.

  nu mai e mult pana acolo, asta cu religia in scoala a fost o zvacnire care o
apropie de final.

  si ca sa intru in concret, impreuna cu ceilalti parinti am cerut sa nu se mai
faca religie la clasa, in schimb sa faca educatie civica. am dat materiale
profesoarei respective si i-am cerut expres sa nu mai aduca vorba de religie.
ulterior si la alte clase s-a intamplat acelasi lucru. asa ca nu o sa ii mai
duca cu clasa la biserica ci in parcuri sa adune hartie si sa atentioneze
trecatorii sa nu arunce tot felul de gunoaie pe jos.

  asa se invata si copii si ii invata si pe aia mai batrani care ieseau din
biserica si aruncau hartiile si alte chestii pe jos.

  sa auzim de bine

codruta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
            UNDE a fost "mars anti-normalitate", ca n-am vazut pe nicaieri nici
anunturi nici articole ref. la vreun "mars anti-normalitate"?
???
  "Normal" nu e sa fii un bigot, "normal" e sa-ti vezi de treaba la locul unde
faci treaba (in acest caz = "scoala") si sa te duci la biserica atunci cand ai
nevoie sa te rogi. Repet: NU am vazut in vreo biserica nici hartzi, nici
biblioteci, nici insectare sau ierbare, nici aparatura pentru ore de fizica sau
de chimie samd...

Care e problema cu "existenta religiei in viata publica"? Religia e o problema
PERSONALA si absolut privata, slujbe religioase pe stadioane sau in piete mai
lipseau, parca n-ar fi fost destule pe la inceputurile anilor 90 !

Poate repet: pe vremea lui Ceausescu NIMENI nu m-a impiedicat sa merg in
biserica ori de cate ori am vrut eu (si, apropo: pe vremea aia NICI nu vedeam
atatea biserici INCUIATE - adica incuiate la modul cel mai propriu, in afara
orelor de "ritual" pur-si-simplu NU SUNT DESCHISE!!!).

  De CE sa aiba bisericile fonduri de la Stat? Daca lumea este credincioasa, sa
"cotizeze"!
  Sa cotizeze, mai, frate! si abia pe baza "cotizatiilor" sa vina unii si altii
sa spuna ca "nu-stiu-cat la suta din poporul roman e de religia cutare"! ! !

  Bisericile, cu o nemainchipuita lacomie, au urmatoarele:
  - fonduri de la buget (care ar trebui sa fie taiate, sa se dea fonduri numai
pentru restaurarea acelor biserici care sunt "monumente", la fel ca pentru
orice alte "monumente");
  - 2% din impozit (adica ar fi, cica, un fel de ONG);
  - venituri din activitati comerciale (vad ca mai nou au devenit si "actori"
pe piata balcanica de energie!!!);
  - donatii si sponsorizari;
  - taxe ("de botez", "de inmormanare", " de casatorie", plus asa-zisa "taxa de
cult").

  Aferim! s-a transformat templul intr-o adunatura de afaceristi! Acu' mai vor
sa-i spele pe creieri si pe copii!

Cand am chef de "religie" merg in biserica si acum, care e problema? n-am vazut
pe NIMENI sa ceara sa fie desfiintate bisericile!

Dar daca am chef de religie, in BISERICA vreau sa ma duc, NU in vreun liceu!

! ! !

Codruta

From: Ion Anton

[...]
Dar despre articolele si emisiunile din mass-media partinitoare, care incearca
cu agresivitate sa transforme majoritatea "normala" in "extremisti" (vedeti si
marsul anti-normalitate de luna trecuta) ce parere aveti ?
Ce urmaresc aceste articole/emisiuni ? Pe langa manipularea opiniei generale,
si generarea artificiala de opinii maselor, nu cumva chiar FRICA ? Frica asupra
"maselor nesupuse idealurilor noastre" ? Frica de a fi normal ? De a fi privit
ca extremist si contrar unei ipotetice ordini sociale ? In conditiile in care
acestea vin dupa 50 ani de comunism, in conditiile in care peste 50% din
familii au avut membrii ai familiei care au suferit in urma refuzului de a fi
obedient unui curent social artificial anti-uman ? Excluderi din servici,
intimidari din partea securitatii, arestari si chiar moartea (cazul bunicului
subsemnatului).
[...]
Romanii acum nu mai discuta despre cum isi vor petrece Craciunul cu familia,
discuta daca vor mai reusi sa pastreze simbolurile religioase in viata publica.
Daca, peste cativa ani, va mai exista religie in viata publica. Daca, peste
alti ani, bisericile vor mai beneficia de fonduri de la stat, daca vor mai avea
posibilitatea de a se intretine si deci, de a exista. Daca religia va fi scoasa
in afara legii, prin noua ordine deasupra oricarui Dumnezeu, "humanista" si
anti-umana.

www.nuclearinfo.ro

  ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091