Nu la Dvs. ma refeream, eu sper ca (desi sunteti un adept al icoanelor in
scoli) nu faceti parte din "trupa de cruciati" de care se vorbea si nici nu
aveti prea mult in comun cu o persoana precum Bogdan Baghiu, v-as fi pus mai
degraba pe langa o persoana ca Dl. Dimofte, pe care intotdeauna l-am vazut
scriind discret si elegant...

Vasile Anghel