Stimata doamna,

Constat ca este foarte usor de vorbit si in special de generalizat ( asaaa, de
la distanta).

Amintiti de o societate normala.
Care este aceea ? Adica in practica, in realitate.
Va rog sa nu imi raspundeti ca este tara unde locuiti, adica Belgia intrucat
atunci cand am fost ultima oara acolo am auzit un banc:
Profesorul intra in clasa si spune :
- Valonii sa se aseze in randul de la fereastra si flamanzii pe randul opus.
Itzig ridica mana si intreaba:
- Si noi belgienii unde ne asezam ?

Sper ca bancul va spune ceva despre "normalitatea" belgiana.
Daca doriti se poate continua cu "normalitatea" franceza, germana, etc.

In privinta compozitiei religioase a claselor este cazul sa va amendez, Romania
nu are 16% minoritati religioase (din fericire) !
Daca spuneati 0,5 elev de alt cult aveam o baza de discutie. :)

Stiu ca o sa imi raspundeti ca daca avem si un singur caz, este o tragedie si
trebuie luate masuri drastice.
Eu indraznesc sa reiau niste afirmatii ale domniei voastre, facute pe lista, si
in baza lor sa va atrag atentia ca va aflati in imposibilitate de a intelege
subiectul.
Asa cum singura ati declarat nu apartineti poporului roman si nici unei religii
anume.
In aceste conditii "lectiile" domniei vostre seamana prea tare cu cele ale
FMI-ului.
Adica falimentare pt. cine le aplica.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian