Nu am declarat niciodata ca nu apartin poporului roman. De unde ati scos asa
ceva?

Iar faptul ca nu apartin vreunei religii anume nu inseamna ca nu am loc la
masa tratativelor - libertatea de constiinta, de care, in fond, se face
vorbire, este nu doar libertatea de a-ti alege cultul, ci si aceea de a
nu-ti alege nici unul dintre cele existente. Aviz amatorilor - a fi agnostic
nu este totuna cu a fi ateu, si nu inseamna a fi impotriva vreunui rit sau
altul.

Amana S. Ferro

Asa cum singura ati declarat nu apartineti poporului roman si nici unei
religii anume.

Raspunde prin e-mail lui